Velika prednost  šejkova jeste što imaju veoma visok sadržaja proteina, vlakna i minerala.
Dakle, drže nivo šećera u krvi u normali, vlakna nas drže sitim i pomažu varenje, dok velika koncentracija minerala i vitamina jačaju naš imuni sistem.

Ono što mnogi rade jeste da nakon treninga ne uzimaju hranu, jer su „sagoreli kalorije“ i postigli cilj. Greška!
Nakon treninga mišićima je odmah potreban brz oporavak. Zato je ovaj napitak pravi izbor.
Stižu brzo do mišića, hrane ih, sprečavaju razgradnju i automatski podstiču izgradnju.

Proteinski šejkovi su u prahu i mogu biti različitih ukusa (jagoda, vanila, čokolada, lešnik…).

To je jedan sjajan napitak za koji bi svako rekao da je nemoguće da nam ne dodaje ni jedan jedini kilogram, a on nas dovodi do savršenog izgleda.

Ponekad su pravi izbor za zamenu za obrok kada ste u velikoj žurbi i ne stignete da imate konkretan pravi obrok, ali ne sme postati jedina hrana u toku dana.
Nakon treninga period od 2 sata je najbitniji, jer je tada najbitnije uneti što više hranljivih materija, odnosno 30 min nakon treninga.

Zaključak je svakako da proteinske zamene za obrok mogu da pomognu izgradnju mišićnih vlakana, ali ishrana mora obilovati zdravim i izbalansiranim obrocima.
Suplementi su dodatak ishrani  koji pomažu da ostvarite svoje ciljeve.
Sa pravim treningom, suplementacijom i unosom prave hrane, vaše telo će biti zdravo.