Od početka karijere latino diva Dženifer Lopez suočavala se sa “obožavateljima” ali  i najbližim saradnicima  koji su kritikovali njen izgled: “Stalno su mi govorili da moram da smršam. Bila sam plesačica, sportski tip, ali čak je moj tadašnji menadžer sa kojim više ne radim govorio: Moraš da izgubiš kilograme, moraš da budeš mršavija. Ja sam odgovarala da ne moram, i da ako izgubim na težini to više neću biti ja.To je definitivno bila borba “ otkriva pevačica i dodaje: “Dobro je čuti da sam na neki način time nekome pomogla, jer na kraju dana se samo trudim da budem ono što jesam „, kaže Dženifer.
Menadžeru je dala otkaz upravo zbog neumesnih komentara na račun njene težine:Bila sam besna zbog toga što mi je neko rekao da ne smem da imam malo više mesa na sebi. To je bilo jako zlobno. Rekla sam mu da sam ja takva kakva jesam, tip žene uz kakve sam odrastala i to je prelepo. Nemam razloga da budem bilo šta osim onoga što jesam“, zaključila je slavna pevačica.


Da  je bolje biti aktivan i sa viškom kilograma, nego mršav i fizički neaktivan, potvrđuju i rezultati ozbiljnih istraživanja objavljenih u časopisu  Journal of the American Medical Association, u kojima je tokom 12 godina praćeno  2600 osoba starijih od 60 godina kako bi se utvrdilo na koji način nivo fizičke spreme i procenat  masnog tkiva utiče na smrtnost.
Rezultati upravo potvrđuju priču Džej Lo.

Obim struka, index telesne mase.. sve je to manje važno od toga koliko je osoba fizički aktivna. Tako je i nastao termin mršavo debeli  koji opisuje stanje kada osoba izgleda mršavo ali ima  veliki procenat  masti, odnosno, unutra je  “debela”. I obrnuto, svi koji  naizgled  imaju višak kilograma, nisu samim tim “pretilni”, odnosno gojazni.

I najmanje poboljšanje nivoa  fizičke aktivnosti, zaključak je istraživanja, značajno utiče na poboljšanje opšteg zdravlja i stanja organizma. Jedna od najboljih stvari koje možemo uraditi za sebe je da postanemo aktivniji. Bilo kakav vid aktivnosti je dobar ( ne samo teretana). Dosta šetajte, vežbajte kod kuće, vozite bicikl..Uvođenje nekoliko desetominutnih šetnji brzim hodom na dan može  poboljšati fizičku spremu.
Fizička neaktivnost je u isto vreme i posledica i uzrok depresivnog raspoloženja. Jedini način da izađete iz tog začaranog kruga jeste da bukvalno naterate sebe da se pokrenete i izađete iz kuće, makar to i bilo protiv vašeg trenutnog raspoloženja. Napravite plan, počnite od lakših aktivnosti, šetnje po kraju na primer. Naterajte sebe da svaki dan imate bar po pola sata neke fizičke aktivnosti, u početku će vam biti teško ali kasnije ćete se bolje osećati, budite strpljivi.