Voda je osnov svake anticelulit ishrane, dok su čili i ljuta paprika vrhunsko oružje u “ratu” sa područjima na koži  koja  podsećaju na „narandžinu koru“.

Borba sa celulitom se vodi na više “frontova”, slažu se stručnjaci:

  1. Ishrana
    Sve u svemu, ključna je detoksikacija. Što se lepote tiče, stara je izreka da smo ono što jedemo! Toksini imaju tendenciju da se zadržavaju u svojim masnim ćelijama. Stoga smanjenje toksina pomaže da se telo oslobodi viška masti, pa i samog celulita. Tek kada PH vrednost tela postaje više alkalna, stvaraju se uslovi da toksini budu “proterani” iz organizma a celulit manje vidljiv.To znači – što više svežeg voća i povrća.Izbegavati pušenje, gazirana pića i preteranu konzumaciju hrane životinjskog porekla.
    Primer:Uzmite pet svežih sastojaka , stavite ih u blender i uživajte u zdravom šejku koji se “iznutra” bori protiv celulita:

JOGURT Studije pokazuju da ljudi koji konzumiraju tri obroka kalcijuma dnevno imaju manji procenat telesnih masti od onih koji to ne rade. A manje telesnih masti, znači manje celulita.
BOROVNICE I MALINE “Bobice” su pune vitamina C, koji podstiče kolagen koji je važan u prikrivanju odnosno nestajanju “narandžine kore”. Naravno sadrže i antioksidanse odgovorne za borbu protiv toksina u limfnom sistemu odnosno području koja su podložna nastajanju celulita.
ĐUMBIR Potpomaže cirkulaciju i poboljšava izgled “neravnina” na koži.
BANANA Bogata kalijumom koji pomaže da se smanji zadržavanje vode,što pogoršava stanje sa celulitom. Banane sadrže I dijetetska vlakna koja ubrzavaju eliminaciju toksina.
ORASI Potpomažu hidrataciju kože iznutra zahvaljujući omega 3 mastima koje sadrže.

 

2. Piling kože i anticelulit kreme
Način na koji perete kožu je važan.Perite se od stopala na gore, u pravcu prepona.Za problematične delove preporučuje se anticelulit krema ili piling. Zajedno sa masažom, dodatno se podstiče sagorevanje masti i razbija celulit. Povećanje cirkulacije je ključ da hranljive materije dopru do ćelija i uklone toksine. Stavite anticelulit kremu, utoplite područje, zagrejte i masirajte kao kada mesite hleb 🙂 , ili u stilu “seckanja” od kolena ka spoljnjem delu butina.

 

 3. Ne zaboravite vežbe!
Zapamtite da su sumo čučnjevi , iskorak i redovni čučnjevi osnovne
vežbe za svršenu zadnjicu!

.