NOVO
  1. Recept koji “resetuje” mozak
  2. TRI KORAKA ZA MANJE CELULITA
  3. 5 VOĆKI KOJE TREBA DA IZBEGAVATE AKO ŽELITE DA SMRŠATE
  4. U ZDRAVOM TELU ZDRAV DUH?
  5. Mali trikovi kao zamena za dijetu

10 najčešće postavljanih pitanja

1. Ne jedem puno, a gojim se. Zašto?

Stres, nepravilna i neredovna  ishrana bogata mastima, šećerima, kao i  nedovoljna fizička aktivnost uzročnici su prekomerene težine kod mnogih ljudi, ali i dece.
Mnogi polazimo od pretpostavke da smo zdravi, ali da li je tako?
Smanjen unos kalorija, gladovanje i  držanje dijeta u mnogim slučajevima ne daje rezultate.
Kako bismo uspešno pokrenuli metabolizam i olakšali sam proces redukcije telesne mase, moramo promeniti životne navike i negovati zdrav način života.


2. Stalno sam naduvena. Šta da radim?

Prvi korak je detoksikacija organizma.
-Toksini se oslobađaju i zadržavaju u vezivnom tkivu i na taj način slepljuju crvena krvna zrnca.
Ona ne mogu da vežu dovoljno kiseonika i usled toga dolazi do truljenja i vrenja, oslobađaju se gasovi  i nastaje kisela i toksična sredina koja vremenom prerasta u bolest.
Drugi korak je smanjen unos kalorija.
Treći korak je povećanje fizičke aktivnosti
  čime se povećava potrošnja energije.
Četvrti korak je konzumiranje suplemenata koji će pomoći ubrzanje metabolizma i sagorevanje masnoća.


3.Držim dijetu, a ne mršavim. Zašto?

Preskakanje obroka samo prividno dovodi do gubitka kilograma jer kada se krene ponovo sa unosom regularnih obroka,  doći će do još bržeg nagomilavanja kilograma.
Organizam na izgladnjavanje reaguje tako što  skladišti masti i usporava metabolizam stvarajući kontra efekat.


4. Zašto moram piti   bar 2.5-3 litre vode?

Voda  je neophodna za  odvijanje metaboličkih funkcija i procesa razmene materija, odnosno proces detoksikacije, za nadoknadu izgubljene tečnosti , za prevođenje iz kisele u baznu sredinu, za jačanje imunološkog sistema. Pretpostavka je  da zdrav čovek samo u crevima ima 5kg zadržanih  toksičnih naslaga!
Stoga je detoksikacija kao prvi korak procesa mršavljenja neophodna uvek.


5. Da li moram da vežbam?

Svakodnevna umerena fizička aktivnost u trajanju od 20-30 minuta (šetnja, vožnja bicikla, plivanje, pilates) neophodna je kako bi predupredili pojavu bolesti koje gojaznost izaziva ( koronarne bolesti, dijabetes, karcinom, itd ).


6. Da li mogu da pijem Slim Line proizvode ukoliko  koristim  antidepresive i sedative?

Nije zabranjeno, ali ne preporučujemo jer u tom slučaju efekat nije potpun.
Dok naši proizvodi  ubrzavaju metabolizam, lekovi često  imaju sedirajuće dejstvo.


7. Koliko kg  mogu da smršam za mesec dana upotrebe Slim Line proizvoda?

Postoji niz slučajeva da su korisnici oslabili 5,6,8 kg i više, ali na konačan ishod utiče niz faktora kao što su svakodnevne navike u ishrani, godine, pol, stil života, fizička aktivnost, opšte zdravlje pojedinca, itd.
U zavisnosti od navedenih faktora možete  očekivati rezultat u procesu mršavljenja.
Bitno je da usvojite savet vezan za pravu kombinaciju i preporuku proizvoda.


8. Vaga ne pokazuje da sam smršala, a farmerke mi veće. Kako?

Najmerodavniji pokazatelj jesu smanjeni obimi jer težina kod svakog pojedinca može oscilovati svakodnevno u zavisnosti od mnogih faktora kao što su unos vode, hrane, pms kod žena, problem sa probavom i slabim varenjem, fizička aktivnost, itd.
Kod određene grupacije ljudi već u  prvih mesec dana dođe do rapidnog gubitka kilograma, dok kod drugih naizgled nema rezultata(jer zanemaruju smanjene obime),  a  po završetku drugog i ulaska u treći mesec, dolazi do veoma vidljivih rezultata.


9. Prvi mesec  sam skinula 7kg, a drugi mesec „samo“ 2kg. Zašto?

Stagnacija se može desiti ukoliko naš organizam smatra da nema više zaliha za trošenje i tada čuva par kilograma (1-5kg) za „preživljavanje“.
U ovakvim situacijama je potrebno dodati još neki dijetetski proizvod kao što je čaj ili kafa za mršavljenje ili šejkom zameniti obrok i na taj način svesti unos kalorija na minimum uz obaveznu fizičku aktivnost.
Često preskakanje i izostanak  kontinuirane upotrebe  suplemenata dovodi do zastoja i kontra efekta u mršavljenju, što u znatnoj meri otežava pokretanje metaboličkih procesa.


10. Koliko kilograma treba da smršam a da ne narušim zdravlje?

Zona zdravog mršavljenja ne bi trebalo da prelazi više od 2-4 kilograma na mesečnom nivou uz upotrebu dijetetskih suplemenata i usvajanje zdravih navika u ishrani.

Ni jedan proizvod nije čarobni štapić?!
Nerealna su očekivanja da upotreba suplemenata može garantovati svakog meseca gubitak po nekoliko kilograma bez promene svakodnevnih negativnih  navika, a očekivati savršenu figuru.
 Najbitnije je napomenuti da  dijeteski proizvodi nisu zamena za izbalansiranu ishranu, već samo dodatak koji potpomaže  proces redukcije telesne težine.

Naše višegodišnje iskustvo je pokazalo da se uz male promene životnih navika mogu postići značajni rezultati:

  • izbalansirajte ishranu
  • povećajte unos vode
  • izbegavajte korišćenje lifta (idite stepenicama)
  • izađite stanicu ranije iz prevoza
  • smanjite upotrebu automobila što je više moguće
  • boravite što više na svežem vazduhu
  • šetajte