NOVO
  1. Recept koji “resetuje” mozak
  2. TRI KORAKA ZA MANJE CELULITA
  3. 5 VOĆKI KOJE TREBA DA IZBEGAVATE AKO ŽELITE DA SMRŠATE
  4. U ZDRAVOM TELU ZDRAV DUH?
  5. Mali trikovi kao zamena za dijetu

Mali trikovi kao zamena za dijetu

Mali trikovi kao zamena za dijetu

Male promene u ishrani i veli?ini porcija imaju dugotrajniji efekat.

Uvek se pre odlučite za jednu čašu manje gaziranog pića dnevno ili pet minuta dužu šetnju nego za restriktivnu dijetu.

Fokus na samo par malih promena, potvrđuju stručnjaci, pomaže usvajanju zdravijih navika na duže staze. Pristup sve ili ništa nije dobar, jer ga je zaista teško ispratiti.

I uz male promene, više ćete se kretati, manje jesti i izgledati bolje nego ikad.

1.Uzmite olovku u ruke

Vođenje dnevnika ishrane pomaže u gubljenju kalorija na dva načina, kao kombinacija obične provere realnosti (jeo sam samo pre 30 min.!) i svest o tome šta unosimo u organizam.Osobe koje vode dnevnik ishrane gube više kilograma od onih koji to ne čine. Dobijate precizan odgovor na nekoliko važnih pitanja: da li preskačete obroke, kako se hranite tokom radnih dana a kako vikendom, koliko stres utiče na vašu ishranu…Spoznaja dnevne rutne pomoći će da shvatite koje su prave promene za vas. U kombinaciji sa umerenom dijetom, vežbama i vođenjem dnevnika ishrane ljudi mogu da izgube značajan broj kilograma već za par meseci.

2. Iskoristite vreme dok traju reklame

Pokrenite se i dok gledate omiljenu seriju. Ustanite dok traju reklame, plešite, trčite u mestu, idite gore dole uz stepenice, šta god dok ne ostanete bez daha. Dve do tri minuta ovakve aktivnosti, dovoljno je za gubitak ekstra kalorija.

3. Pomalo smanjujte kalorične namirnice

Kojih pet namirnica visoke kalorijske vrednosti koje najviše volite? Jasno ih definišite i postepeno smanjujte, sa šest na pet.. . Neka vam se na meniju naće i poneka voćka, umesto da pijete voćne sokove. Jedite što više kod kuće ili nosite porcije hrane koju ste sami napravili.Tako Ćete sigurno smanjiti količine unetih šećera i masti koje konzumirate.

4. Šetajte bar pet minuta više dnevno

Preporučuje se oko 30 minuta fizičke aktivnosti dnevno, i to ne mora da bude odjednom. Ukoliko uz šetnju, uključite osnovne mini vežbe snage (sklekovi, čučnjevi, trbušnjaci, iskorak..), brzo ćete osetiti značajne promene. Vežbe radite dok ne osetite potpuni umor. Dva do tri minuta penjanja uz stepenice odlično je za struk. Parkirajte se malo dalje od posla.

I uz male promene moguće je u roku od par meseci izgubiti kilograma.

Još bolje: kada jednom usvojite zdrave navike, imaćete koristi celog života.