Svi smo  bar jednom u svom životu došli do momenta kada su nam farmerke postale za broj manje, bluza ili haljina nemogući za nošenje od nagomilanih kilograma.
Šta raditi kada je potrebno uvesti dijetu, na koji način je „prekršiti“, a nastaviti sa mršavljenjem?
Najbitnije je imati fizičku aktivnost.
Zašto?
Zato što svakodnevnim aerobnim aktivnostima kao što su pešačenje, vožnja bicikla, vožnja rolera, plivanje, teramo naš metabolizam da se pokrene i na taj način da sagoreva masne naslage. Masti se u proces energetske potrošnje uključuju nakon 40 minuta kontinuirane aktivnosti. Kada imate svakodnevnu redukciju kalorija i potrošnju istih, obimi i kilogrami će ići u zaborav.

Zadajte sebi cilj i težite  njegovom ostvarenju. Smanjite unos prostih šećera i masti koje obiluju u namirnicama poput čipsa, pomfrita, keksa, sladoleda…
Voda je veoma bitan faktor u održavanju telesne težine i razgradnje masti. Minimalni unos vode je bar 2.5 litre. Većina ljudi se ne pridržava te količine i kada oseti žeđ, tada je već  organizam dehidrirao i izgubio veoma bitne vitamine i minerale.
Odaberite jedan dan  kada ćete pojesti onu hranu koje ste se „odricali“ tokom 10 dana.
Neka to bude vaš omiljeni sendvič ili omiljena poslastica. Naravno, ukoliko ste imali svakodnevnu rekreaciju i pridržavali se unosa kvalitetnih namirnica, ta poslastica ili sendvič neće usporiti vaš metabolizam i dovesti do gomilanja masnih naslaga i kilograma.

I zapamtite, imamo samo jedno telo…održavajte ga čistim iznutra, budite srećni i zadovoljni sobom!