Postoji mnogo oblika rekreacije i održavanja forme, a trčanje je svakako  jedan od najjednostavnijih. 
Evo 5 razloga zašto nećete pogrešiti odabirom ove aktivnosti.

  1. Trčanje je najefikasniji metod razvijanja kardiovaskularnog zdravlja. Veoma pozitivno utiče na rad srca i krvnih sudova. Upražnjavanjem trčanja bar 3 puta nedeljno ćete imati zdravije i jače srce.
  2. Dostupno je svima. Niste vezani za mesto, sve što vam treba su par udobnih patika i trenerka.
  3. Istraživanja su potvrdila da trčanje utiče na smanjenje stresa. Samo 30 minuta svakodnevnog laganog trčanja  može učiniti da se osećate mnogo  bolje i čuvaće vas od depresije.
  4. Trčanje je sastavni deo programa mršavljenja, retko kojom aktivnošću možete potrošiti toliko puno kalorija a malo vremena.
  5. Većina drugih aktivnosti vezanih za fitnes odvija se u zatvorenim prostorijama, koje mogu delovati klaustrofobično i depresivno. Međutim, kod trčanja ste uvek na svežem vazduhu i dišete punim plućima, što samo povećava zdravstveni učinak vežbe.

Na početku smo novog meseca, ostavite izgovore i već od danas                    krenite da radite na svom zdravlju!