Trčanje je jedna od najpopularnijih aktivnosti. Ljudi obično misle da je trčanje naporna i dosadna aktivnost i da je veća verovatnost od povreda prilikom trčanja.

Slim Line Club vas savetuje da je trčanje jedna od najboljih odluka koju možete doneti u životu.

Evo i zbog čega…

  1. Smanjuje rizik nastanka kardiovaskularnih bolesti

Poznato je da je srce mišić, a svi mišići razvijaju se vežbanjem. Trčanje doprinosi elastičnosti vena i arterija.

  1. Smanjuje rizik od nastanka raka dojke i raka materice

Naučno je dokazano da je smanjena proizvodnja opasnog estrogena kod žena koje redovno trče. Trčanje smanjuje rizik raka dojke do 50%.

  1. Smanjuje rizik od dijabetesa

Trčanje smanjuje rizik od dijabetesa čak do 65%. Sa porastom učestalosti nepravilne ishrane i fizičke neaktivnosti kod ljudi povećan je rizik od nastanka dijabetesa 2. Zato je trčanje najbolja aktivnost koja doprinosi regulaciji šećera u krvi.

  1. Jača i čuva zglobove

Redovno trčanje i normalna telesna težina značajno smanjuju rizik od osteoartritisa.

  1. Reguliše krvni pritisak

Potrebno je nekoliko nedelja da aktivno trčite kako bi se regulisao nivo krvnog pritiska.

 

  1. Jača imunitet

Trčanje pozitivno utiče na imunitet. Ljudi koji trče otporniji su na prehlade, grip i alergije. Isto tako, trčanje smanjuje menstrualne bolove, umor i bolove u leđima.

  1. Poboljšava koncentraciju i memoriju

Trčanjem se povećava protok krvi u mozgu. Tokom trčanja mozak prima veliku količinu kiseonika i hranljivih materija. Sve ovo doprinosi povećanju produktivnosti, koncentracije i memorije.

  1. Smanjuje stres

Dovoljno je da lagano trčite 30 minuta dnevno kako biste se osećali srećnije i zadovoljnije. Trčanje vas štiti od depresije i produžava životni vek do 3 godine.

  1. Doprinosi procesu mršavljenja

Trčanje je najpopularniji, najednostavniji i najefikasniji način da sagorite kalorije. Trčanje jača vaš organizam, a kalorije se troše i u stanju mirovanja.

  1. Smanjuje celulit

Tokom trčanja vaše telo brže i lakše eliminiše nataložene podkožne masne naslage koje stvaraju celulit.

 

  1. Usporava proces starenja

U zdravom telu zdrav duh. Prema istraživanju sprovedenom na grupi pedesetogodišnjaka dokazano je da redovno trčanje u mladosti doprinosi vitalnosti u zrelom dobu.

  1. Pozitivno utiče na vaše samopouzdanje

Ukoliko redovno trčite primetićete pozitivnu promenu na vašem telu. Ova pozitivna promena doprineće da se osećate dobro u svojoj koži.

  1. Obezbeđuje kvalitetan san

Ukoliko svakog jutra trčite, lepše ćete spavati. U kratkom periodu zabeležićete pozitivnu promenu u vašem raspoloženju i bićete manje umorni tokom dana. Ne samo jutarnje trčanje, nego i trčanje uveče pozitivno utiče na vaš san.

  1. Čini vašu kožu zdravom i lepom

Jedna od prednosti trčanja je bolja cirkulacija koja doprinosi lepšem i zdravijem izgledu kože. Redovno trčanje poboljšava tonus kože i čini je elastičnom, glatkom i podmlađenom.

  1. Trčanje je jeftin sport

Ova aktivnost neće vas izložiti dodatnim troškovima. Osim lagane, udobne odeće i patika koje već imate u vašem ormaru nećete imate dodadne troškove.

Ukoliko se dvoumite da li da trčite ili ne, nadamo se da ćete nakon ovog teksta doneti pravu odluku za vaše zdravlje.

Vaš Slim Line Club